Matematika
Vyučující: Hana Bajáková
Úkoly do matematiky piš na papír nebo do prázdného sešitu. Napiš vždy datum, cvičení a stranu.
období: 15. 6.–19. 6. 2020
Jen pro žáky, kteří pokračují v domácí výuce.
UPOZORNĚNÍ:
Učivo, které skutečně v hodině probereme, budu posílat po skončení vyučování k uveřejnění na internetové stránky naší školy jako doposud. Budete ho tedy dostávat se zpožděním. Totéž platí i pro český jazyk.
Kdo nemá možnost si vytisknout pracovní listy, které budu také posílat, ať se ozve.
období: 8. 6.–12. 6. 2020
Jen pro žáky, kteří pokračují v domácí výuce.
období: 1. 6.–5. 6. 2020
Jen pro žáky, kteří pokračují v domácí výuce.
Učivo probrané ve škole ke stažení zde:
období: 25. 5.–29. 5. 2020
Jen pro žáky, kteří pokračují v domácí výuce.
Učivo probrané ve škole ke stažení zde:
období: 18. 5.–22. 5. 2020
období: 11. 5.–15. 5. 2020
období: 4. 5.–7. 5. 2020
období: 27. 4.–30. 4. 2020
období: 20. 4.–24. 4. 2020
období: 14. 4.–17. 4. 2020
období: 6. 4.–10. 4. 2020
UPOZORNĚNÍ: Úkoly ze dne 9. 4. můžete vypracovat 14. 4., úkoly ze dne 10.4. můžete vypracovat 15. 4.
období: 30. 3.–3. 4. 2020
období: 23. 3.–27. 3. 2020
období: 16. 3.–20. 3. 2020
16.3
zopakuj si sčítání desetinných čísel cv. 2, str. 101 – můžeš si podobné příklady vymyslet sám
zopakuj si písemné sčítání desetinných čísel cv.6, str.102-nezapomeň. že zkoušku u sčítání provádíme záměnou sčítanců
odčítání desetinných čísel, str. 103 – nejdříve si prohlédni stránku a přečti červený text v učebnici
písemně do sešitu cv.2, 3, 5
do sešitu vypočítej rovnice r.45=8 100 z:48=165 c+96 208=105 200
17.3.
prohlédni si stránku 104 a přečti si červený text v učebnici
písemně do sešitu cvičení 6 –piš čísla pečlivě pod sebe, doplň nuly, proveď zkoušku
ústně cv.7
slovní úlohy 9,10,11 – do sešitu napiš jen výpočet a odpověď
18.3.
dokonči v učebnici str. 104
do sešitu slovní úlohy14,15,16 – zápis, výpočet, odpověď
do sešitu cv. 12,13
19.3. geometrie – rýsuj a piš pečlivě
Narýsuj trojúhelník ABC, kde a=45mm, b=40mm, c=55mm. /náčrtek, konstrukce, vypočítej obvod/
Narýsuj rovnoramenný trojúhelník, který má základnu m=6cm a ramena měří 5cm. Vypočítej obvod tohoto trojúhelníku.
str. 105 do sešitu si napiš zápis
KRYCHLE – krychle je těleso, které má 6 stěn, 6 vrcholů a 12 hran. Všechny hrany krychle jsou shodné úsečky. Stěny krychle mají tvar čtverce. Každé dvě hrany, které vycházejí z jednoho vrcholu jsou navzájem kolmé.
-nakresli si z učebnice model krychle –popiš co je hrana, stěna, vrchol
-napiš, které předměty by mohly mít tvar krychle – některé můžeš i nakreslit
20.3.
zopakuj si písemné dělení – vypočítej do sešitu str. 82, cv. 49 + zkouška
podívej se na str. 106 – v pondělí tě čeká zaokrouhlování
období: 11. 3.–13. 3. 2020
11.3.
str. 99 - udělej si všechna cvičení
písemně str.99, cv. 25, 27, 29
písemně vypočítej 2 příklady na písemné dělení str. 102, cv. 11
12.3.
vypočítej zbývající 3 příklady na str. 102, cv. 11
str. 101 - přečti si, jak se sčítají desetinná čísla, cv. 2, 3 pak napiš
12.3.
str. 102 - zopakuj si písemné sčítání
písemně cv. 6, 9, 10