• Školní poradenské pracoviště

      •  

        Školní poradenské pracoviště (dále jen ŠPP) poskytuje poradenské a konzultační služby žákům, jejich zákonným zástupcům a pedagogům. K hlavním cílům ŠPP patří iniciace aktivit vedoucích k vylepšení sociálního klimatu školy - posílení pozitivních vztahů mezi všemi subjekty školy, rozšíření oblastí primární prevence a zkvalitnění péče o děti se speciálními vzdělávacími potřebami.

        ŠPP úzce spolupracuje s Pedagogicko-psychologickou poradnou v Šumperku a Mohelnici, Speciálně pedagogickým centrem v Šumperku, v Mohelnici a Olomouci a se Střediskem výchovné péče – Dobrá vyhlídka v Šumperku. 

         

        Členové školního poradenského pracoviště:

        Mgr. Markéta Bahounková Bartášková – ředitelka školy     marketa.bartaskova@zssvzabreh.cz

        Mgr. Jana Ucekajová – zástupkyně ředitelky školy              ucekajova.jana@zssvzabreh.cz

        Mgr. Marie Portešová – výchovný poradce                          portesova.marie@zssvzabreh.cz

        Bc. Ivana Müllerová – školní metodik prevence                   mullerova.ivana@zssvzabreh.cz

        Mgr. Eva Košťálová – speciální pedagog                             kostalova.eva@zssvzabreh.cz

        Mgr. Miroslava Stodůlková – školní asistent                        stodulkova.miroslava@zssvzabreh.cz

        Ing. Veronika Bigosová – školní asistent                              bigosova.veronika@zssvzabreh.cz

         

        => konzultace možná po předchozím emailu nebo telefonicky 583 416 561

         

        Cíle školního poradenského pracoviště:

        • Odbornou podporu při vzdělávání žáků/dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), včetně žáků/dětí z jiného kulturního prostředí a žáků/dětí se sociálním znevýhodněním.
        • Péči o žáky/děti se speciálními vzdělávacími potřebami (jedná se o žáky školy, kteří mají potíže při výchově a vzdělávání- potíže spojené s řečovou vadou, specifickými poruchami učení, specifickými poruchami chování, zdravotním znevýhodněním či sociálním znevýhodněním; žáky nadané).
        • Sledování vývoje speciálních vzdělávacích potřeb žáků, provádění diagnostiky výukových a výchovných obtíží, specifických poruch učení a poruch chování, diagnostiky intelektových schopností, osobnostních charakteristik.
        • Prevenci školní neúspěšnosti.
        • Průběžnou a dlouhodobou péči o žáky/děti s výchovnými či výukovými obtížemi a vytváření předpokladů pro snižování míry obtíží žáků/dětí.
        • Primární prevenci sociálně patologických jevů.
        • Péči o vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných žáků.
        • Komplexní kariérové poradenství.
        • Metodickou podporu učitelům.